Για νέους, μπερδεμένους, παλιμπαιδίζοντες, κατα φαντασίαν ώριμους και ξερόλες, όπως εγώ.
. . . . .
Ναι, αποσιωπητικά! Τι σόι γυναίκα θα ήμουν χωρίς αποσιωπητικά??

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Όταν μιλάααει το Σάουθπαρκ....

   Ο Bono είναι σκατάς. Και δεδομένου οτι θέλω να πάω να ενεργηθώ αυτή τη στιγμή, θα είμαι σύντομη και περιεκτική (σε σκατά).
   Δε θα κάνω τον κόπο να κρύψω την ανωτερότητα που νιώθω σε σχέση με τον περισσότερο κόσμο στα ακούσματα. Άμα αναφέρουν τη λέξη "ΑλκινοοΘηβαίοΠασχαλιδοΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟπυξλαξ" ή απλά "έντεχνο", τους τρώει το μαύρο έρεβος της υπόληψής μου. Χωρίς περιστροφές. Α, και το "Νταλάρας" πιάνει πάντα.
  Άλλες πιθανές απαντήσεις για καταδικασμό σε θάνατο με λουκουμόσκονη στην ερώτηση "Τι ακούς?" είναι: 'Τα πάντα" (ΜΑΥΡΟ!), "Ελληνικά" (άσε, κατάλαβα), "Τρανσάκια, χαουζάκια" (και το βράδυ σε ρέιβ πάρτυ,ε?).
Τεσπα, ξεφύγαμε!!!! Κλασσικά!
    Ωωωχ, επίγει η κατάσταση. Μουδιάζουν και τα χέρια μου απ'το σφίξιμο. Αλλά θα υπηρετήσω την τέχνη μου με πάθος. Η τέχνη θέλει θυσίες. Μιλώ για την τέχνη του κραξίματος φυσικά την οποία ετοιμάζομαι να ασκήσω με ύψιστη δεξιοτεχνία πάνω στη φήμη των ανεκδιήγητων U2 .
 Ο  Bono , δεδομένου οτι γεννήθηκε μικροαστός και Ιρλανδός, είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα ξέχασε τις καταβολές του και έγινε μια ζωντανή πορδή που ξεφυτρώνει πεισματικά παντού. Σαν τα χορταράκια που φυτρώνουν στην άσφαλτο, γύρω απο τη ρόδα ενός ξεχασμένου αμαξιού. Χμ..πολύ ρομαντικό για έναν σκατά σαν ΑΥΤΟΝ:

  Πήρε το μάτι μου την περίφημη περιοδεία που δεκάδες χιλιάδες φλώρια παρακολούθησαν και στη χώρα μας. Φυσικά ήταν εντυπωσιακό...το μέγεθος του ποσού που πρέπει να δόθηκε για να κάνουν την μουσική των U2 λίγο πιο νόστιμη, με εφέ και σοου.
  Σε κάτι τέτοια είναι μανούλα ο Bono ο σκατάς. Στο να βγάλει μια αράδα τις προκοπής μουσικά πάλι, απέχει παρασάγγας. Φόραγε δε κάτι τακούνια-μπότες, μεγαλύτερα απ'ότι φόρεσα εγώ στα πρώτα μου μπουζούκια. Εμ βέβαια, το κοντοπούτανο!
  Πρέπει να συντομεύω γιατί ο μπαμπάς μου μου παρήγγειλε οτι αν με βρει πάλι στο λαπ τοπ για ακόμα μια νύχτα, θα μου το σπάσει. Και η 1 ώρα διορία πέρασε!! Και με τσίμπησε κι ένα κονούπι.
  Έτρεχε, έτρεχε το ζωντόβολο ο κωλόγερος πέρα-δώθε στη μεταλλική γέφυρα που ένωνε την κυκλική σκηνή με τον ομόκεντρο κύκλο που χώριζε τους ΒΙΠ απ'την πλέμπα. Με το διαφανές γυαλί μες στη μαύρη νύχτα. Είσαι πολύ μάγγας Bono. Είσαι cool. Έχεις style. Γαμάς και δέρνεις. Δεν πας πιο κει τώρα γιατί μου κρύβεις την Παττυ την πιο όμορφη ιστορία?
Γειαααα σου ρε Μπόνο γκομενιάρη!

  Εντάξει, το οτι κάνουνε λαιβ χτυπώντας κάρτα, είναι αντιληπτό.Νομίζω. Το οτι το κάνουν επαγγελματικά, τω όντι. Αλλά δες ένα Θανάση Παπακωσταντίνου τι συναυλίες δίνει. Ή τους Περλ Τζαμ (βαριέμαι να το γραψω αγγλικά). Ή τους Κιουρ. Μεγάλα συγγροτήματα, με εξίσου υψηλό μπάτζετ, πολλά χρόνια προϋπηρεσίας, αλλά αυτή τη δηθενιά δεν τη βγάζουν επ'ουδενί. Αυτό το ύφος του Βοnο το "οι πορδές μου μυρίζουν θεσπέσια".
  Αγγύλωση. Τέρμα για σήμερα. ΚΡΑ.
γιε γιε γιε γιε γιε γιε γιε γιε γιε γιε γιεεεεεε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

έριξαν δυο πενιές οι