Για νέους, μπερδεμένους, παλιμπαιδίζοντες, κατα φαντασίαν ώριμους και ξερόλες, όπως εγώ.
. . . . .
Ναι, αποσιωπητικά! Τι σόι γυναίκα θα ήμουν χωρίς αποσιωπητικά??

Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Καβλάκια της Όπερας

   Σήμερα, Κυριακή και ώρα 2μιση το μεσημέρι, με ξύπνησε ο γείτονας που ούρλιαζε στη μάνα του να του δώσει (λεφτά) να πάρει να καπνίσει. Όχι, για να ξέρετε τι προβλήματα έχει ο κόσμος, και τι τραβάω κι εγώ που δεν έχω προβλήματα.

Που λέτε, ο κόσμος δεν ξέρει οτι οι αστέρες της όπερας μπορεί να είναι εξίσου λαχταριστοί και θελκτικοί με αυτούς του Χόλυγουντ. Επειδή έχω ξεπεράσει απο την εφηβεία τα κολλήματα με αστέρια του σινεμά ή της ροκ, είπα να ξεδιπλώσω το ΩΡΙΜΟ κόλλημά μου με κάτι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΒΛΑΚΙΑ της όπερας, παιδιά, ένα κι ένα. Αν δεν είστε αόματτοι και αναίσθητοι, θα τα εκτιμήσετε.

Να ξεκινήσω με ένα κλασσικό καβλάκι, όχι οτι εγώ κόβω φλέβα, αλλά είναι αδιαμφισβήτητα γοητευτικότατος ο κερατάς, κι αν μη τι άλλο, ξέρω να εκτιμώ την σεξουαλικότητα στους ανθρώπους.



Και φυσικά, τα κορυφαία σχόλια αυτού του πορνοβίδεο ανήκουν στον ένδοξο Μικρό Βαγγέλα.

Αυτό το βίδεο έφερε αυτό, αν και δεν είχα σκοπό να πιάσω γυναίκες. Και να σημειώσω οτι εκτιμώ τις ικανότητες της Νετρέπκο, τη λάτρεψα σα ζευγάρι με τον Rolando Villazon, πριν γεννήσει είχε ένα σεξαπιλ, αλλά πάντα θα μου φαίνεται σεξαπιλ του ανατολικού μπλοκ, όσα μπριλάντια Cartier κι αν διαφημίσει.
Στην προκειμένη υπάρχει έντονος ερωτισμός και η αυτοπεποίθηση του Ντμίτρι μου βγαίνει απ τη μύτη.



Αλλά μιας και την έπιασα, ας δείξουμε στο κοινό οτι η όπερα μπορεί  να γίνει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα!



Δεν είναι ανάγκη να ακούσετε αν δεν σας ενδιαφέρει, απλά προχωρήστε και δείτε τα μπουτάκια.



Και τα βυζάκια.


   Kαι μιας και την έπιασα, θα τη βάλω εκεί που τη θεώρησα άκρως ερωτική, σε μια παράσταση που έχω θεοποιήσει, όπου θα σας συστήσω και τον Rollando Villazon. Μπορεί αυτός να μη θεωρείται σέξυ, αλλά εμένα μ'αρέσει. Είναι τόσο παθιασμένος, εκφραστικός και ρομαντικός που δεν μπορώ να μην νιώσω ένα γλυκό τσουτσούνισμα όταν τον βλέπω. Αλλά πάρε βλέμματα αυτή και χειρονομίες αυτός!




ΛΟΙΠΟΝ! ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ! Παμε στο αυθεντικό υλικό.

   Ψάχνοντας για τον ακρογωνιαίο λίθο του σεξ απιλ που κυριαρχεί αυτή τη στιγμή στις σκηνές, βρήκα μια γυναικάρα. Την Antonacci (best body on the business). Η μέτζο Μπελούτσι. Εδώ ξελογιάζει με τα ΑΠΛΕΤΑ κάλλη της, ως φλογερή Καρμεν, τον αξιαγάπητο φλωράκο που την πατάει μαζί της Ντον Χοζέ, δηλαδή τον JONAS KAUFMAN!! Για τον οποίον περι ου ο λόγος. Προς το τέλος δείχνει κι αυτός γιατί έχει τον τίτλο του τόσο σέξυ. Ω Θεοί, απλά δείτε το. Απλά δείτε το. Ω......

 
Ω ΓΚΑΑΑΝΤ!!!!!!!! ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΚΑΟΥΦΜΑΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ!

ΠΥΡ ΣΤΗΝ ΑΛΑΜΑΝΑ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟ!!
που μου βροντάει το όπλο στο τραπέζι και μετά ξεκουμπώνεται, αχ, αχ....


Όχι, κατάλαβα γιατί αυτή τσαντίστηκε.

Aς τιμήσουμε και τον Jose Cura όμως. Θα δείτε γιατί.



Δεν ξέρω τι λέει και δε μ'ενδιαφέρει.

   Ένας ωραίος τρόπος να βρεις καβλάκια στην όπερα είναι να δεις ποιοί έχουν παίξει επιτυχώς τον ρόλο του Δον Ζουάν. Έχω δυο πολύ καβλιάρικες περιπτώσεις, βαρυτόνων των οποίων τις πλάτες φαντάζομαι απο πάνω μου, και τα μαλλιά τους στη μούρη μου.

Εδώ, ο Rodney Gilfry ως Δον Ζουάν ξελογιάζει μια νυφούλα!! Ενδιαφέρον.




Αλλά εγώ τους βρίσκω πάντα απαράμιλλους στην σκηνή με τον Commendatore. Γιατί δείχνουν μιαν αλαζονεία και μια περηφάνεια που ομορφαίνει τα αντρίκια τους χαρακτηριστικά.




   Bασικώς πιστεύω οτι το αληθινό αδαμαντορυχείο είναι ο Simon Keenlyside.
Οπότε θα κλείσω με τον καλύτερο. Έβα!  Όχι απλά ταλέντο. Ιδιοφυία. Όχι απλά όμορφος. Μπρεθτεικιν. Τι να λέμε. Όλοι λένε τα καλύτερα.

Ορίστε, με μουστάκι.




Χωρίς.




 Και στην αγαπημένη μου σκηνή. Σε όλη την παράσταση είναι εξαιρετικά ντυμμένος, αλλά στο τέλος έιναι εξαιρετικότατα γδυμμένος, και μπορείτε να φανταστείτε γιατί το προτίμησα. Επιπλέον, το μαλλί................(στα μούτρα μου. Πλαφ πλαφ πλαφ.)




Σας χαιρετώ με πολύ ιδρώτα και, κλασσικά, ΠΑΩ ΝΑ ΑΥΝΑΝΙΣΤΩ.

δε γίνονται αυτά!!

10 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Δεν ειναι πολυ ομορφος, αλλα ΑΠΟ ΚΟΡΜΙ, ΦΩΝΑΡΑ!! Μαλερ, για σενα ηταν η αναρτηση.

      Διαγραφή
  2. Πάρτε και έναν μαύρο που την έχει μεγάλη τη φωνή:
    http://www.youtube.com/watch?v=Rdz6yVm2IJs

    (Υπόψην ότι το βίντεο ξεκινά με στριπτίζ)

    Κωνσταντίνος Καντακουζηνός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Villazon, ναι, ξαφνικά ποθώ. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. jonas kauffman κι ανεβαινει....κι ανεβαινει....κι ανεβαινει ειμαστε κι οι 2 χαμενοιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!

    αυτα τα 2 καυλακια σε αυτη την παραγωγη cozi τα χεις δει;
    http://www.youtube.com/watch?v=v1NNgVZHYjo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να πουμε και τον placido domingo στα νιατα του η ειναι πολυ mainstream?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μainstream ο Ντομινγκο το σοβαρό, κυριλέ καβλάκι του 70??? Τι λες χρυσή μου!!! Να τον πούμε! Και οι 2 μυστακοφόροι είναι πολύ γιαμ στο βίδεο...

      Διαγραφή
  6. αχ φωτιες μας αναψες βραδυατικα..
    σου αφιερωνω αυτο

    http://www.youtube.com/watch?v=y3xyp54bZqs

    (οκ μπορει να ειναι μποντυ πέιντινγκ αλλα δεν πειραζει)

    και παβαροτι παιδια....και παβαροτι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έριξαν δυο πενιές οι