Για νέους, μπερδεμένους, παλιμπαιδίζοντες, κατα φαντασίαν ώριμους και ξερόλες, όπως εγώ.
. . . . .
Ναι, αποσιωπητικά! Τι σόι γυναίκα θα ήμουν χωρίς αποσιωπητικά??

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Αδέσποτη Ζωή

     Ένα πράγμα που πρέπει να ξέρετε για μένα είναι οτι είμαι φιλόζωη. (The Stray whisperer!!!!)
Τέλος πάντων, δε θέλω να σας πρήξω με τα εκατοντάδες αδέσποτα που μπορώ να βρω σε 5' στο νετ να ζητούν βοήθεια. Ούτε θέλω να αφιερώσω τη ζωή μου στα αδέσποτα όπως κάνουν άλλοι -πάλι καλά που υπάρχουν βέβαια κι αυτοί-.
    Αλλά δεν μπορώ να ακούω για φόλες,    για σκυλιά που ζουν όλη τους τη ζωή δεμένα σε έναν πάσσαλο     και για ζώα διακοσμητικά ένός διαμερίσματος ή μιας μεζονέτας.

     Σε περίπτωση που αυτά τα λόγια που θα γράψω, βοηθήσουν κάποιον να φανεί λίγο πιο υπέυθυνος, ΜΗΝ υιοθετείτε ζώα όταν υπάρχει έστω και η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ περίπτωση να μην τα θέλετε μετά. Τέλος.
Καλύτερα να μην ασχοληθείτε ποτέ.
   Δε νομίζω οτι υπάρχει κάποιος ανάμεσά μας που θα πέταγε φόλες, η χειρότερα, θα κακοποιούσε ζώο. ΕΕΕΕΕΕΕΕ????
Απλά, διαβάζω και μαθαίνω πολλά τελευταία απο εγκαταλείψεις, κακοποιήσεις, θανάτους ή απλή αδιαφορία, και είναι κρίμα.


    Παρεμπιπτόντως, να οι δυό μου Λάζαροι που φάγαν φόλα τις τελευταίες 2 βδομάδες και βγήκαν καινούριοι! (μη ρωτάτε πόσα πήρε ο γιατρός! Ευτυχώς που είναι 24ωρος. Και καβλάκι.)

ο Μπαρμπαρόσας, σας τον έχω συστήσει και παλιότερα.

Το μικρό μου, το Πειρατίνι.
Και όχι, δεν έχουμε ψύχωση με τους πειρατές! Έτυχε!

6 σχόλια:

  1. Χτες είχαμε πάρτυ καλωσορίσματος του νέου γατιού της καθηγήτριάς μου. 700 δολάρια γκάρφιλντ γνήσιος ακ σκωτίας παρακαλώ.
    Τη λένε Mostowie και με έκανε να ξύνομαι χωρίς καν να την αγγίξω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά ποιος μπορεί να ρίξει φόλα σε αυτά τα πλάσματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συγνώμη, ο Γκάρφιλντ υπάρχει ως ράτσα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mέσα είστε αγοράκια μου?? Ε ρε να χαμε ενα εμεσεν τώρα!
    Παρτι καλοσορίσματος για γάτα, τγε σικ μπορω να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mahler, και ο Γκαρφιλντ κεραμιδόγατος ήταν, απλά είχε βγει σε χοντρό στυλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μικρέ Μπετόβεν, άσε το τι πέρνουν οι κτηνίατροι.... ή αυτοί που "τα επαναφέρουν¨" είναι το κάτι άλλο..
    την έπαθε κ η δικιά μου, ευτυχώς όχι από φόλα, αλλά από ξύλο γερό και κάναμε αμάν να ξαναγίνει γατί.
    Ακόμα εγχειρήσεις κάνουμε
    Αφού είναι καλά τα γατιά σου αυτό μετράει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έριξαν δυο πενιές οι